Thursday, June 2, 2011

Homestay Di Kangar, Perlis::Dedikasi Buat Ayah

Salam...

Pagi-pagi tadi, sebelum keluar rumah, dapat satu emel.  Emelnya berbunyi,

"Jazakillahu bil khair,  It was a nice experience staying at your Home Stay.  Your father, Cikgu Azizan is a very nice and noble person.  May Allah rewards him.  Ameen Allahumma Ameen.
 
ابو صابر الماليزي


So do not become weak, nor be sad, and you will be superior if you are indeed (true) believers. (Aali Imran 3:139)  



Imâm Sufyân ath-Thawrî (rahimahullâh) said:
"The Angels Guard the heavens while Ahl-ul-Hadîth (People of Hadeeth) Guard the Earth."
(Sharaf Ashhâb-il-Hadîth, p. 66, by Imâm al-Khatîb al-Baghdâdî)"
Syukur Alhamdulillah...Setinggi penghargaan jua diucapkan kepada tuan sekeluarga.  Rasa nak menitik air mata baca emel ni.  Mungkin disebabkan saya dan family baru saja berjinak-jinak dalam bisnes yang sebegini, jadi komen-komen daripada para pelanggan memang amat diperlukan sebagai pembakar semangat kami untuk terus menyediakan perkhidmatan yang lebih baik di masa akan datang. 
Terus call ayah, bagitau pasal benda ni...Knowing my father, yes, he is the greatest man in my world=)  Dia seboleh-bolehnya nak bagi customer dia selesa semasa berada di Inai Putih Homestay.  Sebab dia xnak pengalaman dia menginap di homestay zaman dolu-dolu berulang kepada tetamu-tetamu dia.  Well Done, Ayah...
Di usia yang mencecah 60 tahun, Ayah masih bersemangat untuk memajukan bisnes beliau.  Sejak Inai Putih Ent. beroperasi (last 2 years) sehingga kini, mcm2 renovation yang beliau dah buat untuk tetamu beliau.  Pantang ada teguran or cadangan, beliau akan cuba adakan.  Kami adik-beradik dan Ummi sentiasa berada di belakang beliau, untuk sama-sama membantu menyediakan perkhidmatan penginapan yang terbaik sesuai dengan kehendak pelanggan. 
Sebelum ini ada jugak text from tetamu dari Kelantan, Johor n Melaka, tapi xsempat publish coz waktu tu tgh busy.  Next time ok...
Kepada semua yang pernah menginap di Inai Putih Homestay, sekalung penghargaan diucapkan.  Sekiranya berkelapangan, jangan lupa singgah lagi ke sini ya...Doakan yang terbaik buat kita semua, Amin=)

Salam daripada kami sekeluarga,
Azie, Inai Putih Ent. 
Lambang Semangat Gigih Ayah
Van Yang Penuh Sejarah

Kena Tambah Parking Lot

Bangunan Yang Penuh Bermakna Buat Ayah

Saya Yang Cumil;)

Suka Saya Kalau Menang...Kalau kalah, erk...;)
 

No comments:

Post a Comment